Przejdź z Gsuite Free do nas bez czekania!

Modern Office Space Interior.

Teraz jest już taka możliwość, znaleźliśmy idealne i szybkie rozwiązanie problemu. Istnieje możliwość przejścia z Gsuite Free do StrefaGsuite (Google Workspace). Po naszej stronie jest przeniesienie wszystkich kont pocztowych wraz z zawartością (nie przenosimy danych z dysków Google – te dane musisz pobrać i zabezpieczyć na swoim komputerze).

Standardowy proces deaktywacji konta i usunięcie domeny z Gsuite Free trwa nawet 7 dni roboczych, my znaleźliśmy sposób jak obejść to ograniczenie, domenę możemy przenieść w trybie natychmiastowym.

W jaki sposób realizujemy usługę przeniesienia poczty? Czego potrzebujemy do jej realizacji?

Wpierw dokonaj zamówienia usługi na stronie naszego sklepu. Do transportu danych poczty email potrzebujemy dostępu do operatora twojej domeny oraz do admin.google.com, gdzie aktualnie twoja domena znajduje się w pakiecie Gsuite Free. Musisz nam przekazać dostęp do danych wrażliwych, dlatego na potrzeby tego transferu z chęcią podpiszemy z Tobą dokument NDA jako zabezpieczenie Twoich i naszych interesów. Całą procedurę wykonamy w weekend. Co dalej?

Następnie zmieniamy hasła dostępowe do kont użytkowników Gsuite Free, włączamy w każdym koncie dostęp IMAP i poprzez nasz serwer z dedykowanym łączem 1Gbps wykonujemy import zawartości kont pocztowych przez specjalne oprogramowanie stworzone w tym celu.

Kolejno podmieniamy twoją domenę w Gsuite Free na jakąś inną domenę (mamy kilka tysięcy domen zarejestrowanych) i usuwamy twoją domenę z starego konta Gsuite Free. Teraz wprowadzamy Twoją domenę w naszym Google Workspace, dodajemy konta użytkowników, tworzymy bezpieczne hasła, uruchamiamy w każdym koncie dostęp IMAP. W tym momencie następuje eksport poczty. Cała poczta zostanie wyeksportowana na serwer do folderu o nazwie EXPORT.

Po zakończeniu realizacji zlecenia prześlemy Tobie dane dostępowe do wszystkich kont w Google Workspace. Jeśli masz jakieś specjalne życzenia, w tym konfigurację routingu itp, napisz do nas wiadomość e-mail po dokonaniu zamówienia.

Co musisz zrobić przed zleceniem przeniesienia poczty?

  1. Pobierz swoje dane z każdego konta dla dodatkowych usług przez narzędzie Google TakeOut.
  2. Dodaj dodatkowy dostęp z użyciem prywatnego adresu email (właściciela) do usług takich jak Google Moja Firma, Google API, Google Cloud, Mapy, Społeczności i Fora, Youtube – dzięki temu nie utracisz danych.
  3. Zapamiętaj reguły kont, w tym filtrowania.
  4. Jeżeli korzystasz z programów pocztowych w połączeniu POP3/SMTP – dane wiadomości zawsze będą na twoim komputerze, jeśli jednak korzystasz z połączenia IMAP/SMTP dla bezpieczeństwa zrób kopię zapasową całej zawartości poczty z programu.
  5. Poinformuj pracowników o planowanych zmianach i terminie ich realizacji – ważne, aby nikt nie przerywał procesu przenoszenia poczty, nie próbował odzyskać hasła, resetować danych dostępowych lub blokować dostępu.
Przejdź z Gsuite Free do nas bez czekania!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *