Zamówienie usługi

Podczas składania zamówienia, wybierz ilość kont użytkowników, podaj swoją domenę nienależącą do Google Workspace, a następnie podaj adresy email w tej domenie rozdzielając je przecinkami zgodnie z przykładem:
[email protected], [email protected], [email protected]

Jeśli chcesz żebyśmy skonfigurowali dla Ciebie rekordy DNS u Twojego operatora za pośrednictwem zdalnego pulpitu AnyDesk, podaj swój identyfikator AnyDesk do zdalnego połączenia – otrzymasz od nas link do kalendarza, z którego wybierzesz dzień i godzinę połączenia zdalnego, podczas którego dokonamy konfiguracji. Jeżeli wolisz skonfigurować te rekordy samodzielnie, wpisz w polu identyfikator AnyDesk: “nie dotyczy”.

Następnie podaj dane klienta niezbędne do zamówienia, w tym numer NIP jeśli zamawiasz na firmę i dokonaj płatności za usługę.

W przeciągu 24 godzin otrzymasz od nas dalsze instrukcje:
1. W przypadku konfiguracji zdalnej AnyDesk – dostęp do kalendarza rezerwacji.
2. W przypadku własnej konfiguracji – niezbędne rekordy DNS w tym rekord weryfikacji domeny, rekordy MX, SPF i DMARC. Rekord DKIM otrzymasz po wtępnej zakończonej konfiguracji usługi.

Zamówienie usługi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *